Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wushu wins again!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Wushu wins again!

    You know it's da deadly! You just cannot admit it to yourself.

    The evidence:














    All Chinese Special forces apparently...
    You are a total Douchbag. Train more, post nevermore.
    FickleFingerOfFate -08-21-2007 08:59 AM

    just die already.
    Plasma - 08-20-2007 11:45 PM


    Aikidokkkkakkakakakaaaaa
    Best MA website ever!!!!!: http://www.dogjudo.co.uk/

    #2
    Meh. I'm sure they could kick the shit out of 90% of the population just based on physical conditioning alone.

    Comment


      #3
      yea that is Wushu (Meaning Martial Arts in chinese) but not Teh Tightest Wushu (like the form competitions that Jet Li did) im going to find the one clip of Kim Jong Il's personaly body gaurds training in TKD, but of course that wasnt the Teh Tightest WTF TKD!!! same analogy.
      Last edited by HwangJangLee; 4/05/2006 2:20pm, .

      Comment


        #4
        Wow, I really dig how they do some of their training with SKI MASKS on. I guess it's better to train how you fight.
        52 blocks documentary: arrived

        "Joe Lauzon looks like a quiet, Internet guy..." -- Dana White

        Comment


          #5
          Originally posted by HwangJangLee
          yea that is Wushu (Meaning Martial Arts in chinese) but not Teh Tightest Wushu (like the form competitions that Jet Li did) im going to find the one clip of Kim Jong Il's personaly body gaurds training in TKD, but of course that wasnt the Teh Tightest WTF TKD!!! same analogy.
          Kim Jongil's bodyguards don't train in Taekwondo.

          Please don't be an idiot.

          Comment


            #6


            ...wtf? what's he doing there?

            Comment


              #7
              Why is this guy wearing a nappy?

              Comment


                #8
                What the problem? WuShu = Martial Methods. Look like they are training in martial methods.

                However, I saw a knife in one of those pictures. He need to send Shuma Gorath over there to tell them only fags LARP with knifes.

                Comment


                  #9
                  Originally posted by FriedxRice


                  ...wtf? what's he doing there?
                  It's called committing suicide.

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by TehDeadlyDimMak
                    It's called committing suicide.

                    Chinese seppuku :seppuku:

                    Comment


                      #11
                      Originally posted by KageKaze
                      What the problem? WuShu = Martial Methods. Look like they are training in martial methods.

                      However, I saw a knife in one of those pictures. He need to send Shuma Gorath over there to tell them only fags LARP with knifes.
                      yeah, I heard they play with guns too. Damn ninjas need telling.
                      You are a total Douchbag. Train more, post nevermore.
                      FickleFingerOfFate -08-21-2007 08:59 AM

                      just die already.
                      Plasma - 08-20-2007 11:45 PM


                      Aikidokkkkakkakakakaaaaa
                      Best MA website ever!!!!!: http://www.dogjudo.co.uk/

                      Comment


                        #12
                        Originally posted by FriedxRice
                        ...wtf? what's he doing there?
                        Looks like a "do-it-yourself" tracheotomy.

                        Comment


                          #13
                          special forces doing wushu? lol, well, at least they will look cool as they gunned down.

                          Comment


                            #14
                            Originally posted by nezha
                            special forces doing wushu? lol, well, at least they will look cool as they gunned down.
                            I believe their are using the term WUshu in its literal meaning. "War methods" aka how to fight, then the performance art associated with the name.

                            Comment


                              #15
                              Originally posted by DerAuslander108
                              Meh. I'm sure they could kick the shit out of 90% of the population just based on physical conditioning alone.
                              When I was in Western China there was an army base that I passed by a number of times. I could see into one of the yards where I commonly saw 110 pound toothpicks do a situp or two, maybe a set of 3 pushups, or a pull-up on a bar out there in the offtime between sitting on a bench and picking their nose. Sometimes a higher-up would come over and yell sternly at them and the group would do a push-up or two and wait for the guy to go away. Then they'd go back to sitting on the bench or picking their nose.

                              I thought to myself that I could take out a platoon or two myself, barehanded (and I'm sure there are people here would could take out a platoon or two of me barehanded too).

                              Dagon Akujin

                              Comment

                              Collapse

                              Edit this module to specify a template to display.

                              Working...
                              X