233374 Bullies, 3768 online  
  • Register
Our Sponsors:

Results 121 to 130 of 500
Page 13 of 50 FirstFirst ... 3910111213 1415161723 ... LastLast
Sponsored Links Spacer Image
  1. Suprore is offline

    Registered Member

    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    423

    Posted On:
    6/17/2010 4:43pm


     Style: Bjj

    --
    Hell yeah! Hell no!
    hahaha those okcupid pictures

    man you guys are kind of dicks but god what a *****

    dustin, train in something that doesn't involve looking in the mirror every morning and crying -- you will thank us later, when you start feeling like you're a little bit of a man and start hating yourself a little bit less. If you have such a hardon for karate, find Kyokushin. Otherwise just swallow your pride and walk into a boxing gym.

    Practice punching a bag bare knuckle at home to supplement it if you still really think gloves are going to stop you from winning street fights after you start training legit striking.
  2. It is Fake is offline
    It is Fake's Avatar

    Administrator

    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    34,103

    Posted On:
    6/17/2010 4:51pm

    staff
     Style: xingyi

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by Suprore View Post
    hahaha those okcupid pictures

    man you guys are kind of dicks but god what a *****
    Good lord I thought you stopped whining about the website.

    You always complain and somehow miss all the other crap that happens in a thread.

    That kind of puts you in the dick category as well.
  3. Emevas is offline
    Emevas's Avatar

    Dysfunctionally Strong

    Join Date
    Dec 2003
    Location
    Minot AFB, ND
    Posts
    6,788

    Posted On:
    6/17/2010 4:52pm

    supporting member
     Style: Boxing/Wrestling

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by Dustin_211 View Post
    Enlighten me of those "false statements" you proud non-Isshin-ryu man. Also...cite your "valid" research...lol.
    False statement: isshin makes you big and muscular.
    "Emevas,
    You're a scrapper, I like that."-Ronin69
  4. Suprore is offline

    Registered Member

    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    423

    Posted On:
    6/17/2010 4:57pm


     Style: Bjj

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by It is Fake View Post
    Good lord I thought you stopped whining about the website.

    You always complain and somehow miss all the other crap that happens in a thread.

    That kind of puts you in the dick category as well.
    I've got no problem with the website, and i read the whole thread. You guys revel in it a bit when you get a chance to pick on dorks like this guy, clearly your intellectual and social inferiors. He's an idiot and you're all right, but i dont think i should have to explain myself if i say 'you guys are dicks'. Surely you realize how defenseless this tool is. By all means, carry on, maybe he'll learn something, but you're doing this out of sport.

    Anyway no offense intended man, keep doing what you're doing.
  5. Yoj is offline
    Yoj's Avatar

    Senior Member

    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1,825

    Posted On:
    6/17/2010 5:01pm


     Style: Aikijujutsu

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by Suprore View Post
    'you guys are dicks'
    And he's a *****.

    And you're an asshole.

    Durkha Durkha!
  6. Snake Plissken is offline
    Snake Plissken's Avatar

    When I Get Back

    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    11,559

    Posted On:
    6/17/2010 5:02pm

    supporting member
     

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by Suprore View Post
    I've got no problem with the website, and i read the whole thread. You guys revel in it a bit when you get a chance to pick on dorks like this guy, clearly your intellectual and social inferiors. He's an idiot and you're all right, but i dont think i should have to explain myself if i say 'you guys are dicks'. Surely you realize how defenseless this tool is. By all means, carry on, maybe he'll learn something, but you're doing this out of sport.

    Anyway no offense intended man, keep doing what you're doing.
    Perhaps he should have realized that he was ill-equipped to argue his point and not argued it in the first place.
  7. Dustin_211 is offline

    Featherweight

    Join Date
    Jun 2010
    Location
    the dirty south
    Posts
    68

    Posted On:
    6/17/2010 5:03pm

    Bullshido Newbie
     Style: Isshin-ryu Karate

    --
    Hell yeah! Hell no!
    I hope you assholes reply to my okcupid add lol. I'm much more interested in butt-fucking brain-dead assholes like you than I am in martial arts. On a side note: **** you.
    thx
  8. Kovacs is offline
    Kovacs's Avatar

    Senior Member

    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Kent - UK
    Posts
    1,565

    Posted On:
    6/17/2010 5:06pm


     Style: 5x5, 5.56mm

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by Dustin_211 View Post
    I hope you assholes reply to my okcupid add lol. I'm much more interested in butt-fucking brain-dead assholes like you than I am in martial arts. On a side note: **** you.
    thx
    Ah sweet, so it's a date??
  9. Snake Plissken is offline
    Snake Plissken's Avatar

    When I Get Back

    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    11,559

    Posted On:
    6/17/2010 5:07pm

    supporting member
     

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by Dustin_211 View Post
    I hope you assholes reply to my okcupid add lol. I'm much more interested in butt-fucking brain-dead assholes like you than I am in martial arts. On a side note: **** you.
    thx


    Creampuff, that can of Sapporo has more girth then your scrawy ass neck.



    and pull up your fucking pants for crissake you slack-jawed fa66ot
  10. Gezere is offline
    Gezere's Avatar

    My guns bigger than Scrapper's!

    Join Date
    Jul 2002
    Location
    Rhineland Pfalz, Der Vaderland
    Posts
    10,587

    Posted On:
    6/17/2010 5:07pm

    supporting member
     Style: Kakutogi

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by Dustin_211 View Post
    I hope you assholes reply to my okcupid add lol. I'm much more interested in butt-fucking brain-dead assholes like you than I am in martial arts. On a side note: **** you.
    thx
    Sad oh so sad
    You do realize that you'd be the one taking it in the ass in this relationship, right?
    ______
    Xiao Ao Jiang Hu Zhi Dong Fang Bu Bai (Laughing Proud Warrior Invincible Asia) Dark Emperor of Baji!!!

    RIP SOLDIER

    Didn't anyone ever tell him a fat man could never be a ninja
    -Gene, GODHAND

    You can't practice Judo just to win a Judo Match! You practice so that no matter what happens, you can win using Judo!
    The key to fighting two men at once is to be much tougher than both of them.
    -Daniel Tosh
Page 13 of 50 FirstFirst ... 3910111213 1415161723 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Powered by vBulletin™© contact@vbulletin.com vBulletin Solutions, Inc. 2011 All rights reserved.