224978 Bullies, 3392 online  
  • Register
Our Sponsors:

Results 11 to 20 of 24
Page 2 of 3 FirstFirst 12 3 LastLast
Sponsored Links Spacer Image
  1. MSphinx is offline

    Senior Member

    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Scotland/Philippines
    Posts
    741

    Posted On:
    3/01/2007 7:02am


     Style: Muay Thai

    --
    Hell yeah! Hell no!
    This thread is amazing.

  2. Dr. Fagbot Q. MacGillicuddy, PhD is offline
    Dr. Fagbot Q. MacGillicuddy, PhD's Avatar

    You are in a lot of trouble.

    Join Date
    Feb 2004
    Posts
    1,581

    Posted On:
    3/01/2007 7:02am

    supporting member
     Style: Twirling Foot Kung Fu

    --
    Hell yeah! Hell no!
    WELL DONE CHAPS

    Harumph
    Quote Originally Posted by Hedgehogey
    FORM AN ACROBATIC BRIDGE ACROSS OMEGA'S GOOCH
    Quote Originally Posted by Kidspatula
    Bleep bleep blip bloop
  3. kiai_killer is offline
    kiai_killer's Avatar

    Welterweight

    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Newcastle, UK
    Posts
    576

    Posted On:
    3/01/2007 7:07am

    supporting member
     Style: Submission Wrestling

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Stop your messin' around
    Better think of your future
    Time you straightened right out
    Creatin' problems in town
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Stop your foolin' around
    Time you straightened right out
    Better think of your future
    Or else you'll wind up in jail
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Stop your messin' around
    Better think of your future
    Time you straightened right out
    Creatin' problems in town
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Stop your messin' around
    Better think of your future
    Time you straightened right out
    Creatin' problems in town
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Rudy.
    Straight punches make you go blind. More damage is done to a criminals nervous system when they are struck. Strikes that make you stronger. All this and more systema douchebaggery:

    http://www.youtube.com/watch?v=eak-m2iwI7Q

    NEW BONUS REEL, feat RobG at it again! lol:
    http://www.youtube.com/watch?v=SJDnMDJVWmQ
  4. Dr. Fagbot Q. MacGillicuddy, PhD is offline
    Dr. Fagbot Q. MacGillicuddy, PhD's Avatar

    You are in a lot of trouble.

    Join Date
    Feb 2004
    Posts
    1,581

    Posted On:
    3/01/2007 7:17am

    supporting member
     Style: Twirling Foot Kung Fu

    --
    Hell yeah! Hell no!


    A million billion varrots to you sir... Nay, a million billion varrots to us all.
    Quote Originally Posted by Hedgehogey
    FORM AN ACROBATIC BRIDGE ACROSS OMEGA'S GOOCH
    Quote Originally Posted by Kidspatula
    Bleep bleep blip bloop
  5. Dr. Fagbot Q. MacGillicuddy, PhD is offline
    Dr. Fagbot Q. MacGillicuddy, PhD's Avatar

    You are in a lot of trouble.

    Join Date
    Feb 2004
    Posts
    1,581

    Posted On:
    3/01/2007 7:55am

    supporting member
     Style: Twirling Foot Kung Fu

    --
    Hell yeah! Hell no!
    STKY PLZ

    oh wait
    Quote Originally Posted by Hedgehogey
    FORM AN ACROBATIC BRIDGE ACROSS OMEGA'S GOOCH
    Quote Originally Posted by Kidspatula
    Bleep bleep blip bloop
  6. Red Sauce is offline
    Red Sauce's Avatar

    Awesomeweight

    Join Date
    Oct 2005
    Location
    England
    Posts
    468

    Posted On:
    3/01/2007 8:17am

    supporting member
     Style: Judo

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by kiai_killer
    Stop your messin' around
    Better think of your future
    Time you straightened right out
    Creatin' problems in town
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Stop your foolin' around
    Time you straightened right out
    Better think of your future
    Or else you'll wind up in jail
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Stop your messin' around
    Better think of your future
    Time you straightened right out
    Creatin' problems in town
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Stop your messin' around
    Better think of your future
    Time you straightened right out
    Creatin' problems in town
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Rudy a message to you
    Rudy.

    re-release plz
    :bowdown: :icon_razz :occasion1

    STKY PLZ

    oh wait

    OMFG look who els r called Rudy LOL:toothy3: :boxing:
  7. Dr. Fagbot Q. MacGillicuddy, PhD is offline
    Dr. Fagbot Q. MacGillicuddy, PhD's Avatar

    You are in a lot of trouble.

    Join Date
    Feb 2004
    Posts
    1,581

    Posted On:
    3/01/2007 9:11am

    supporting member
     Style: Twirling Foot Kung Fu

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by Red Sauce

    OMFG look who els r called Rudy LOL:toothy3: :boxing:
    likely a ghey imo lol :tinfoil:
    Quote Originally Posted by Hedgehogey
    FORM AN ACROBATIC BRIDGE ACROSS OMEGA'S GOOCH
    Quote Originally Posted by Kidspatula
    Bleep bleep blip bloop
  8. Teh El Macho is offline
    Teh El Macho's Avatar

    Senior Member

    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Porcupine/Hollywood, FL & Parmistan via Elbonia
    Posts
    11,762

    Posted On:
    3/01/2007 10:08am

    supporting member
     Style: creonte on hiatus

    --
    Hell yeah! Hell no!
    I don't have any particular reason to post these, but since this thread doesn't make any sense, so **** it. :thumbsup:














    Read this for flexibility and injury prevention, this, this and this for supplementation, this on grip conditioning, and this on staph. New: On strenght standards, relationships and structural balance. Shoulder problems? Read this.

    My crapuous vlog and my blog of training, stuff and crap. NEW: Me, Mrs. Macho and our newborn baby.

    New To Weight Training? Get the StrongLifts 5x5 program and Rippetoe's "Starting Strength, 2nd Ed". Wanna build muscle/gain weight? Check this article. My review on Tactical Nutrition here.

    t-nation - Dissecting the deadlift. Anatomy and Muscle Balancing Videos.

    The street argument is retarded. BJJ is so much overkill for the street that its ridiculous. Unless you're the idiot that picks a fight with the high school wrestling team, barring knife or gun play, the opponent shouldn't make it past double leg + ground and pound - Osiris
  9. Red Sauce is offline
    Red Sauce's Avatar

    Awesomeweight

    Join Date
    Oct 2005
    Location
    England
    Posts
    468

    Posted On:
    3/01/2007 10:45am

    supporting member
     Style: Judo

    --
    Hell yeah! Hell no!
    kleenex plz :XXjester: :love1: :cachas: :evil:
  10. War Wizard is offline
    War Wizard's Avatar

    Senior Member

    Join Date
    Mar 2006
    Location
    TN
    Posts
    1,152

    Posted On:
    3/01/2007 12:39pm


     Style: Judo - Boxing

    --
    Hell yeah! Hell no!
    0 n03z n0 571cky!!!!!!lololllololololololol
    "Keep a sharp knife, shiny boots and be on time."
Page 2 of 3 FirstFirst 12 3 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Powered by vBulletin™© contact@vbulletin.com vBulletin Solutions, Inc. 2011 All rights reserved.