232655 Bullies, 4127 online  
  • Register
Our Sponsors:

Results 1 to 10 of 25
Page 1 of 3 1 23 LastLast
Sponsored Links Spacer Image
  1. HANKtheTANK is offline
    HANKtheTANK's Avatar

    Senior Member

    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Toronto
    Posts
    1,177

    Posted On:
    1/25/2007 5:21pm


     Style: Systema & BJJ

    --
    Hell yeah! Hell no!

    Matt Lindland Seminar @ Kombat Arts, Mississauga March 10th/11th

    I'll be checking this out. Its not as pricey as the others I've been to, especially it also means gettin to meet the one of the ballsiest men of MMA taking on the Emperor Fedor

    Last edited by HANKtheTANK; 2/08/2007 11:49pm at .
  2. Goju - Joe is offline
    Goju - Joe's Avatar

    I am a Ninja bitches!! Deal with it

    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Toronto
    Posts
    7,857

    Posted On:
    1/26/2007 12:36am

    Join us... or die
     Style: Improv comedy

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Holly Crap!!! WooHoo!!

    I am going there tomorrow.

    Now all I have to do is go to a GSP, Karo and Couture seminar and I will be happy.
  3. HANKtheTANK is offline
    HANKtheTANK's Avatar

    Senior Member

    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Toronto
    Posts
    1,177

    Posted On:
    1/26/2007 1:01am


     Style: Systema & BJJ

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by GoJu - Joe
    Holly Crap!!! WooHoo!!

    I am going there tomorrow.

    Now all I have to do is go to a GSP, Karo and Couture seminar and I will be happy.
    GSP i imagine u'll have plenty of opportunities for....karo? hmm...never hear much about him doing seminars...but what do i know....

    couture? that'll happen too i'm sure, altho, i think what matt lindland teaches, will be similar to what couture offers. My guess is you just want to meet him tho?

    Hes in toronto more often than ppl realize, cuz he has a working relationship with the fight network
  4. Goju - Joe is offline
    Goju - Joe's Avatar

    I am a Ninja bitches!! Deal with it

    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Toronto
    Posts
    7,857

    Posted On:
    1/26/2007 1:12am

    Join us... or die
     Style: Improv comedy

    --
    Hell yeah! Hell no!
    I don't know that Karo does any seminars but I wish he did as he woudl show stuff that you wouldn't see much anywhere else - Judo for MMA.

    I liked the BJ Penn seminar a lot but i don't think he really showed anything that Bocek couldn't teach you.

    Lindland is awesome and again he might show some stuff that you don't see everywhere.

    GSP and Couture are really just because I am a huge fan.

    How did you find out about this anyways? Did you join Kombat or something?
  5. HANKtheTANK is offline
    HANKtheTANK's Avatar

    Senior Member

    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Toronto
    Posts
    1,177

    Posted On:
    1/26/2007 1:22am


     Style: Systema & BJJ

    --
    Hell yeah! Hell no!
    my source? u met him briefly at the Penn seminar

    judo for MMA..yes, its not common. I have his instructional. not bad, but not great either. He's young, so i think his teaching style will change and get better down the road. I found it a bit too slow paced for my liking. Too much repitition kinda

    lindland has transformed his pure (world class) wrestling ability into a very efficient MMA game. I'm lookin forward to it. I think with my wrestling background, I'll probably benefit a lot from his ideas.
  6. HANKtheTANK is offline
    HANKtheTANK's Avatar

    Senior Member

    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Toronto
    Posts
    1,177

    Posted On:
    1/29/2007 12:18am


     Style: Systema & BJJ

    --
    Hell yeah! Hell no!
    goju, what day u think ur gonna do? saturday again? cuz thats my plan

    sundays are always harder, cuz i work til 3am...
  7. Goju - Joe is offline
    Goju - Joe's Avatar

    I am a Ninja bitches!! Deal with it

    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Toronto
    Posts
    7,857

    Posted On:
    1/29/2007 8:25am

    Join us... or die
     Style: Improv comedy

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Not sure yet
  8. HANKtheTANK is offline
    HANKtheTANK's Avatar

    Senior Member

    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Toronto
    Posts
    1,177

    Posted On:
    1/31/2007 1:41pm


     Style: Systema & BJJ

    --
    Hell yeah! Hell no!
    speak of the devil! Karo IS touring around giving seminars!
    And Wandy was supposed to touch down in Canada for a seminar also!
    WTF! all this action, and non of it in Toronto! WTF! get on the kombat peeps and tell them to work the phones!!!! grrrr!

    Canadian seminar information

    I received so much positive feedback the last time I provided seminar information to Sherdog readers that I thought I’d do it again.

    On Saturday, Feb. 10 in Lethbridge, Alberta, Lee Mein (Pictures)’s Canadian Martial Arts Centre is bringing in one of the UFC’s most exciting welterweights, Karo Parisyan (Pictures), for a five-hour seminar.

    Times are from 12 noon until 5 p.m. and the cost will be $75 with pre-registration, or $100 the day of the seminar. Karo has incredible judo technique, so this is a fantastic opportunity to learn first hand how he ties it into an effective MMA fighting style.

    To register you can call the CMAC at (403) 320–5569, or e-mail Lee Mein (Pictures) (lee@mixedmartialarts.ca) or Jason Day (jday_00@hotmail.com).

    “The Alaskan Assassin” Sam Hoger (Pictures) will visit the Miletich Fighting Systems affiliate in Edmonton, Alberta for a two-day seminar Feb. 9-10.

    The focus will be on top position and ground-and-pound. This seminar will include a meet and greet at a local pub, and the pre-registration cost is $135 for both days. To register, call MFS Edmonton (780) 444-5999 or email info@pbma.ca.

    Following this seminar, MFS Edmonton will be bringing in the man himself, Pat Miletich (Pictures), in May.

    Winnipeg MMA fans will be disappointed to hear that PRIDE superstar Wanderlei Silva (Pictures)’s planned seminar in March had to be canceled due to other contractual obligations. “The Axe Murderer” is one of the top light heavyweights in the world and it’s hoped that he’ll be able to come at a later date.
    http://www.sherdog.com/news/articles.asp?n_id=6631
  9. HANKtheTANK is offline
    HANKtheTANK's Avatar

    Senior Member

    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Toronto
    Posts
    1,177

    Posted On:
    2/08/2007 9:23pm


     Style: Systema & BJJ

    --
    Hell yeah! Hell no!
    updated with PIC and info in original post
  10. Goju - Joe is offline
    Goju - Joe's Avatar

    I am a Ninja bitches!! Deal with it

    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Toronto
    Posts
    7,857

    Posted On:
    2/08/2007 9:30pm

    Join us... or die
     Style: Improv comedy

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Are you going to be here or in the Dominican?

    And you should come by Kombat and check out a day time CSW class.
Page 1 of 3 1 23 LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Powered by vBulletin™© contact@vbulletin.com vBulletin Solutions, Inc. 2011 All rights reserved.