233664 Bullies, 3591 online  
  • Register
Our Sponsors:

Results 11 to 12 of 12
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Sponsored Links Spacer Image
  1. Knifer is offline

    Registered Member

    Join Date
    Aug 2002
    Posts
    74

    Posted On:
    8/11/2002 6:33am


     

    --
    Hell yeah! Hell no!
    USAWRESTLER,

    What's wrong? You can't take criticism? Seriously, your videos suck and that's the truth.
    Don't take it personally because I'm only talking about your shitty videos and not you as a person.

    LOL! You are so funny that you are practically a joke. Talking about JKD, yet he gets all sensitive like a little biatch when someone comments on his cheesy little movies. LOL!

    Hey USAWRESTLER, why don't you make a video of yourself and show us? Or are you afraid that someone might say something that will hurt your feelings? LOL!

    U ARE A LITTLE SENSITIVE BIATCH. LOL!

    Here's some advice Mr. Spielberg... if you're willing to accept people's praise and support, you must be equally ready to accept criticism and graciously. If you can't do that, then you must learn to do so.

    And you say you study JKD? LOL!

    And in all honesty, your videos really do suck. Maybe you should go to film school or something if movie making is something you wanna do.
  2. samantha711 is offline

    Registered Member

    Join Date
    May 2002
    Posts
    243

    Posted On:
    8/12/2002 9:43am


     

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Knifer,
    You have issues pal, not small ones....Maybe you should seek professional help?
    Is it your intention to be disliked? Or does it come fairly natural to you??
    This is a forum, so it's pretty easy to ignore your **** most of the time, not worth the extra keystroke, but if your like this in the "real" world, damn, I feel sorry for your friends & family..if they still have anything to do with you.

    <img src=icon_smile_blackeye.gif border=0 align=middle> Sam
Page 2 of 2 FirstFirst 12

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Powered by vBulletin™© contact@vbulletin.com vBulletin Solutions, Inc. 2011 All rights reserved.