232387 Bullies, 3978 online  
  • Register
Our Sponsors:

Results 1 to 4 of 4
Sponsored Links Spacer Image
  1. The Crack Taoist is offline

    I got an axe to grind

    Join Date
    May 2003
    Location
    Nashville
    Posts
    556

    Posted On:
    7/05/2004 9:38am

    supporting member
     Style: thai.kali.no-gi.

    --
    Hell yeah! Hell no!

    Input on a MMA school please?

    For information,
    Upon returning to the States after my all expense paid
    vacation in sunny, sandy Kuwait, I will be testing for my
    shodan/BB equivalent in FMA/Arnis. Shortly thereafter I
    will exit the cucko club(USN) and return to Nashville.
    The plan is since the contact weapons angle is covered,
    I will be switching my emphasis to tactical shooting and
    MMA. I have a school in mind.
    www.nashvillemma.com

    Curriculum is (according to the website) BJJ, Muay Thai,
    and wrestling.
    Problem is..
    1.)I ain't stateside where I can check them out...
    and
    2.) I don't have any idea whether the website is for real,
    since my experience with good MMA is basically nil.
    I note that here
    http://www.grapplers.com/Rated/standing_national.cfm

    there ae a rather lage number of ranked grapplers who
    are from this school.. and the website claims the head instructor is ranked #13 worldwide by Shooto (whatever that
    is).
    Your input please folks....
    let's talk about why fat-fu shall we?
  2. Greese is offline
    Greese's Avatar

    Motorboatin SOB

    Join Date
    Aug 2002
    Location
    Springfield, MO
    Posts
    5,970

    Posted On:
    7/05/2004 8:16pm

    supporting member
     Style: Judo and BJJ

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Looks bad ass to me.
    And that's when I figured out that tears couldn't make somebody who was dead alive again. There's another thing to learn about tears, they can't make somebody who doesn't love you any more love you again. It's the same with prayers. I wonder how much of their lives people waste crying and praying to God. If you ask me, the devil makes more sense than God does. I can at least see why people would want him around. It's good to have somebody to blame for the bad stuff they do. Maybe God's there because people get scared of all the bad stuff they do. They figure that God and the Devil are always playing this game of tug-of-war game with them. And they never know which side they're gonna wind up on. I guess that tug-of-war idea explains how sometimes, even when people try to do something good, it still turns out bad.
  3. The Crack Taoist is offline

    I got an axe to grind

    Join Date
    May 2003
    Location
    Nashville
    Posts
    556

    Posted On:
    7/06/2004 10:34pm

    supporting member
     Style: thai.kali.no-gi.

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Hmm maybe I put this in the wrong forum or something. Thanks for the input greese!
    let's talk about why fat-fu shall we?
  4. islington is offline

    Registered Member

    Join Date
    Jun 2004
    Posts
    10

    Posted On:
    7/07/2004 8:54am


     Style: bjj

    --
    Hell yeah! Hell no!
    They look quite legit. Don't know any of them personally, but as far as schools go, they give all indications of being a good one.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Powered by vBulletin™© contact@vbulletin.com vBulletin Solutions, Inc. 2011 All rights reserved.