Page 14 of 70 First ... 41011121314151617182464 ... Last
  1. #131
    In the blackest moment of a dying world, what have you become? supporting member
    W. Rabbit's Avatar
    Join Date
    May 2010
    Posts
    10,465
    3
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by JeanYves72 View Post
    You lot are teaching me that so well. All true masters. ;)
    The grandmaster idiot here is you.

    We're not teaching you anything apparently because you're still blabbering like an idiot about topics you don't know anything about. Especially Asperger's Syndrome.

    Everyone else is thinking that's it's Monday, this is a ninjer thread, and Summer is coming.

  2. #132
    goodlun's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Ramona CA
    Posts
    7,315
    1
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by JeanYves72 View Post
    Just because you say it doesn't mean it's true. ;) To laugh at someone as you claim because of behaviors that you say are evident due to Autism says a lot about you and the others doesn't it? ;)
    Yep it says we are normal humans. The fact that your fucked up brain makes you look foolish is funny to me. Its funny to all of us. We all have issues that others find funny that is life.

    You don't get some sort of free pass because of your condition.

  3. #133
    Rock Ape's Avatar
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    10,134
    8
    Hell yeah! Hell no!

    Listen up!

    DO
    FUCKING NINJERS
    HAVE STRAIGHT
    SWORDS?
    "To sin by silence when one should protest makes cowards out of men".

    ~Ella Wheeler

  4. #134
    JeanYves72's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    Australia
    Posts
    159
    -1
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by W. Rabbit View Post
    Have you really? Post them, don't claim you have them. This is Bullshido.



    Yet not enough to know the difference between "duel" and "dual" diagnosis.

    Strange.



    You obviously are using Asperger's as an appeal to authority across multiple threads. That alone suggests an agenda.

    So far I think you are just a troll but I guess we'll see. So far you are a walking contradiction.
    Really? You going for the spelling correction attempt? lol And nah... To try to appeal to authority means that you actually have importance to me. That the opinions about me by strangers means something to me. Not the case. I enjoy watching egos trip over trying to 'take me down'. lol

  5. #135

    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Dallas, Tx
    Posts
    703
    1
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by JeanYves72 View Post
    Why do you think you have the right to know? Why do you think you have enough importance to know anything bar what I have put about me? :)
    A true booj answer.

    Again, what arts have you studied? Who did you train with? How long have you been training or did train?

  6. #136
    JeanYves72's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    Australia
    Posts
    159
    -5
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by goodlun View Post
    Yep it says we are normal humans. The fact that your fucked up brain makes you look foolish is funny to me. Its funny to all of us. We all have issues that others find funny that is life.

    You don't get some sort of free pass because of your condition.
    You say that like Asperger's is a bad thing. :)

  7. #137

    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Dallas, Tx
    Posts
    703
    --
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by JeanYves72 View Post
    Now where did i say I was here to troll? Can you point it out for me? lol
    Here you go

    [/QUOTE]I found it on FB.....was just bored a...nothing to prove......I would be trying to get you all to like me and do what you want me to to be accepted.[/QUOTE]

  8. #138
    JeanYves72's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    Australia
    Posts
    159
    -6
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by catfishaggie View Post
    A true booj answer.

    Again, what arts have you studied? Who did you train with? How long have you been training or did train?
    Hmmm...not to bright are you? :) You going to repeat this in the hope it will annoy me enough to tell you in some attempt to validate myself to you lot? Nah... not going to happen. :)

  9. #139
    goodlun's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    Ramona CA
    Posts
    7,315
    1
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by JeanYves72 View Post
    You say that like Asperger's is a bad thing. :)
    It is. In what possible way is it at all a good thing?

  10. #140
    JeanYves72's Avatar
    Join Date
    Apr 2013
    Location
    Australia
    Posts
    159
    -6
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by catfishaggie View Post
    Here you go
    I found it on FB.....was just bored a...nothing to prove......I would be trying to get you all to like me and do what you want me to to be accepted.[/QUOTE][/QUOTE]

    Now how about the actual full quote. :) And where does it say I am here to troll? lol

Page 14 of 70 First ... 41011121314151617182464 ... Last

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Log in

Log in
Single Sign On provided by vBSSO