218358 Bullies, 4827 online  
  • Register
Our Sponsors:

Results 21 to 28 of 28
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Sponsored Links Spacer Image
  1. Pandinha is offline

    Administrator

    Join Date
    Feb 2003
    Location
    San Diego
    Posts
    8,751

    Posted On:
    3/25/2004 5:58am

    supporting memberhall of famestaff
     Style: Muay Thai & BJJ

    --
    Hell yeah! Hell no!
    True dat, I was more thinking along the lines of, "If Randy Can Do It, So Can I".

    Which when reality hits you in the face, no one is really like Randy. :)

    I keep reminding myself all the time. LOL

    Btw, saw the clip of me and Vargas. It actually looked like I was doing good for the first part of the match. Lasted about 10 seconds. :)

    Then it went to ****. Hope to get it online soon. Maybe JKDChick will first.
    Quote Originally Posted by Sifu Rudy Abel
    "Just what makes a pure grappler think he can survive with an experienced striker. Especially if that striker isn't following any particular rule set and is well aware of what the grapplers strategies are".
  2. The_Great_Wall is offline

    Registered Member

    Join Date
    Mar 2004
    Posts
    20

    Posted On:
    3/25/2004 7:33am


     Style: Muay Thai

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Geritol. Thanks, thanks alot! ;)
    Originally posted by garbanzo
    At a fellow 40-year-old I wish you the best.

    Get in there and beat the crap outta those young punks.

    I'll do a shot of Geritol in your honor.
  3. The_Great_Wall is offline

    Registered Member

    Join Date
    Mar 2004
    Posts
    20

    Posted On:
    3/25/2004 7:36am


     Style: Muay Thai

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Thanks alot for your responses, folks. Very good stuff and very encouraging. Which brings me to my next question: Where is a ood place to buy Depends in bulk? Nah, just kidding. Thanks again everyone!
  4. doshu is offline

    Registered Member

    Join Date
    Mar 2004
    Location
    united kingdom
    Posts
    49

    Posted On:
    3/27/2004 8:55am


     Style: karate,jujitsu,

    --
    Hell yeah! Hell no!
    yes, always have a medical first.
    We are all different both in build and physical condition.
    I, at forty six, would'nt go for a square on and slug it out sort of fight anyway. But hey its going to be a cardio vascular excersise for you and thats got to be a good thing
  5. Cullion is offline
    Cullion's Avatar

    Everybody was Kung Fu fighting

    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Oxford, UK
    Posts
    6,543

    Posted On:
    2/22/2012 4:55pm

    supporting member
     Style: Tai Chi

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by Pandinha View Post
    I was thinking of really gearing down and fighting one time MMA. I was thinking a year of training for it, that would make me 36.

    As for Randy... Remember, he's been fighting over 20 years, not something he just picked up and said, let me try it. :)
    Hey Rudy, you made a dream come true.
    !!RENT SPACE HERE FOR 10 VBUCKS PER LINE PER MONTH!!

    !! PM ME FOR SPEEDY SERVICE !!

    Sponsored by our first customer: Repulsive Monkey



    I <3 Sirc.
  6. Artzi is offline

    Join Date
    Feb 2012
    Posts
    1

    Posted On:
    2/26/2012 4:52am

    Bullshido Newbie
     

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Hi The_Great_Wall!

    Another almost 40 (37) here preparing to my first MMA match coming in 3 weeks ... Might be better that I wait how mine went, before I recommend you to fight! :Hehehe: Pretty exciting to wait, I must say. Been practising MMA just 1 year now with zero other Martial Arts background, so total beginner still, but gonna try my best!

    ... I will go to ring to win ... even if I lose, I have won myself!
  7. gregaquaman is offline
    gregaquaman's Avatar

    Senior Member

    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Arlie Beach
    Posts
    2,400

    Posted On:
    2/26/2012 7:13am


     Style: mma /boxing/muai thai

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Quote Originally Posted by Artzi View Post
    Hi The_Great_Wall!

    Another almost 40 (37) here preparing to my first MMA match coming in 3 weeks ... Might be better that I wait how mine went, before I recommend you to fight! :Hehehe: Pretty exciting to wait, I must say. Been practising MMA just 1 year now with zero other Martial Arts background, so total beginner still, but gonna try my best!

    ... I will go to ring to win ... even if I lose, I have won myself!
    this kind of helped me.


    37 did my first MMA last year. Fought a 40 year old.


    O.P.
    Just tell your coach you want to do it and then do it. Dont get caught up in the elite level fighters hype normal people fight.
    Whitsunday Martial Arts Airlie Beach North Queensland.
    http://www.facebook.com/#!/WhitsundayMartialArts
  8. Chili Pepper is offline
    Chili Pepper's Avatar

    Senior Member

    Join Date
    Sep 2005
    Location
    Ottawa, Ontario, Canada
    Posts
    2,097

    Posted On:
    2/26/2012 9:42am


     Style: Siling Labuyo Arnis

    --
    Hell yeah! Hell no!
    Friday night, I watched a former student of mine win an ammy boxing match -his fourth or fifth fight, if I recall correctly - and he's 38.
Page 3 of 3 FirstFirst 123

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Powered by vBulletin™© contact@vbulletin.com vBulletin Solutions, Inc. 2011 All rights reserved.